Rohkeasti
Kyselytutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa puhelinhaastatteluina yhteensä 102 Kiinkon asiakkaalle. Tutkimus toteutettin NPS- eli Net Promoter Score -suositteluindeksiä käyttäen.
Asiakastutkimuksen tulokset kertovat vahvasta ja pitkästä osaamisestamme alan johtavana kouluttajana. Asiakkaamme ovat tyytyväisiä koulutustarjontaamme ja ovat valmiit suosittelemaan Kiinkoa koulutuksen järjestäjänä ja osaamisen kehittäjänä. NPS-indeksillä mitattuna suosittelijuus on noussut 59 prosenttiin.
Pysyviä ja positiivisia muutoksia
Olemme onnistuneet vastaamaan pandemian myötä muuttuneeseen tilanteeseen ja kehittämään koulutustoimintaamme asiakkaiden toivomalla tavalla.
– Asiakkaistamme 76 % kertoi, että olemme onnistuneet palvelemaan poikkeusolojen aikana erittäin hyvin tai hyvin. Teimme maaliskuussa 2020 valtavan digiharppauksen siirtäessämme kaikki koulutuksemme verkkoon. Hybridikoulutukset ja virtuaalitapahtumat ovat löytäneet paikkansa ja tulevat jatkossakin olemaan osa tarjontaamme, sanoo Jarno Tuimala, Kiinkon toimitusjohtaja.
Kiinko on alan tunnetuin toimija
Lähes 71 % vastaajista mainitsee Kiinkon yhtenä tunnetuimmista kiinteistö- ja rakentamisalan koulutuksia järjestävistä organisaatioista.
Visiomme on olla asiakkaiden ensisijainen valinta vaikuttavan osaamisen kehittämisessä.
Mielikuvat Kiinkosta ovat positiivisia
Vastaajat tuntevat erityisesti Kiinkon koulutukset. Mielikuvia kysyttäessä esille nousivat koulutustemme ja toimintamme laadukkuus, ammattitaitoisuus ja monipuolisuus.
Asiakkaistamme 96 % kertoo, että Kiinkolla on hyvä maine ja se tunnetaan luotettavana kumppanina hankkia ja kehittää ammattitaitoa.
Haluamme olla suunnannäyttäjä ja innovatiivinen toimija.
Asiakkaamme ovat tyytyväisiä
Lähes 77 % vastaajista on erittäin tai melko tyytyväisiä Kiinkon toimintaan. Asiakkaamme kertovat, että koulutustemme avulla henkilöstön osaaminen on lisääntynyt.
Olemme yhdessä henkilöstömme kanssa laatineet toimintamme arvot: yhdessä – rohkeasti – innostaen. Haluamme toimia kaikessa toiminnassamme arvojemme mukaisesti. Asiakkaamme kokevat, että arvomme näkyvät työssämme.
Olemme pitäneet sopivasti yhteyttä
80 % vastaajista piti yhteydenpitoa sopivana. Asiakkaamme kokevat yhteistyön olevan sujuvaa. Haluamme olla lähellä asiakasta ja toimia yhdessä luotettavana henkilöstön ja alan yritysten osaamisen kehittäjänä.
NPS-suositteluindeksi
59 % vastaajista antoi suosittelutodennäköisyydekseen arvosanan 9 tai 10 asteikolla 0–10.